GetHired Mobile Overview
GetHired Mobile to aplikacja do zarządzania zasobami ludzkimi oparta na chmurze, która oferuje kompleksowe rozwiązanie dla firm do efektywnego zarządzania czasem pracowników, harmonogramami, procesami urlopowymi i informacjami o świadczeniach.
Pracownicy mogą łatwo rejestrować czas pracy w czasie rzeczywistym, wprowadzać czas ręcznie oraz korzystać z zaawansowanych funkcji śledzenia czasu dla projektów i zadań z wielopoziomowym kodowaniem zadań. Lokalizacja GPS automatycznie jest dołączana do arkuszy czasowych poszczególnych pracowników podczas rejestrowania wejścia lub wyjścia. Platforma pozwala również śledzić płatne i niepłatne przerwy, napiwki oraz zapewnia zgodność z przepisami prawnymi bez dodatkowego wysiłku.
GetHired upraszcza tworzenie harmonogramów, umożliwiając łatwe tworzenie i zarządzanie grafikami pracowników z powiadomieniami w czasie rzeczywistym o dokonanych zmianach. Dodatkowo, oprogramowanie usprawnia procesy urlopowe poprzez automatyzację zasad dla różnych rodzajów urlopów i pozwala pracownikom wygodnie prosić o urlop ze swoich urządzeń mobilnych.